jahopp

På två veckor ska en miljon saker hända och här sitter jag med en bebis sovandes i knäet och en bebis tryckt mot mitt lår, också sovandes. Inte mycket man kan göra då och ändå är jag glad att de sover. Vi har haft 40 jobbiga minutrar vi tre.  Andreas kör min pappa så är ensam just nu. Ibland fungerar det och ibland inte. Nu blev det hungrigt mitt i allt vilket ställde till det samt att Nova har blivit extremt trygghetssökande.  Vill bara vara hud mot hud. Svårt då att amma Saga samtidigt. Det går om de ligger still men inte när de sparkas och far med armarna samtidigt ;P Då blir Saga surig för att hon inte får äta i fred och Nova surig för att Saga ligger ivägen för hennes sparkar. Men det måste ju funka, jag måste hitta ett sätt att få det att fungera på.
1 november är jag ensam med de små.
Just nu är det tyst så jag har nästan glömt hur jobbigt skriken var för en stund sedan. Tur man funkar så ;)


Vi skrev kontrakt på en jättefin trea igår och ska ut med vår tvåa redan om ett par veckor. Det är kaos här så som de bara kan bli för nyblivna föräldrar som inte får sova. På tisdag kommer fotografen. Vi har en del att göra innan...
Men här sitter jag med mina prinsessor och skriver blogg istället.
Det ordnar sig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0