2011

2011 ska bli året då allt händer. En pangstart med examen och sedan är det tänkt att jag ska börja jobba någon gång under året även om föräldradagarna skulle räcka hela året ut.
Åh andra sidan kanske 2010 var året då allt hände. Jag fick ju barn, två till och med. 2009 tog jag min första examen, gifte mig och blev gravid. 2008 var året då... jag kan backa ett år åt gången och konstatera att det var året då allt hände. Löftet för 2011 kanske istället ska vara att ta det lugnt. Att inte låta allt hända utan njuta av stunden. Det är jag inte så bra på för det är så mycket svårare. Det kommer nog att räcka med förändring och utmaning att följa mina barns utveckling. :)
Och ett nytt jobb...kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0