Tonight is the night!

Vad jag har längtat. När biljetterna bokades hade jag en bebis i magen. En. Sen blev det två efter 11 mars och resten känner ni till. Det är underbart att längta. Nästan bättre än att det är dags. När skriknätterna drev oss till vansinne, när vännerna utan magar och spädisar satt på uteservingar sena sommarkvällar och när jag grät av ångest på grund av amningsproblem och trötthet så drömde jag om den här dagen. Den skulle komma. Kvällen då det skulle vara värt att plocka fram mer än 1,2 LITER mjölk ur frysen för att jag skulle få en helkväll inklusive alkoholens gift. Vin. RÖDvin. Vad jag längtat!! Det kommer vara tomt imorgon men ett underbart minne påfyllt med nya, härliga upplevelser. Ladies Night. Fjärde året! Det är inte bara showen. Det är absolut inte bara vinet. Det är hela altet. Bara tjejer. Bara glada miner. Bara massa roligt. Och god mat. Och detta år är det även skönt att vara barnfri. För så får man väl säga? En glad Camilla ger en glad mamma och en glad mamma gynnar Saga & Nova.
Det kan inte bli fel.














(men jag har suttit och tittat på bilder på mina barn trots att det bara är ett par timmar sedan dem åkte........knäpp man är :P)


Kommentarer
Postat av: Annelie i Mora

Du är inte ett dugg dum. DU förkänar en kväll som är bara din dag. Men det är ju självklart att du saknar din ahärliga tjejjor redan, men försök att njuta allt vad du kan.

2010-10-16 @ 19:20:22
Postat av: Tracy

tack för ikväll!!

kram

2010-10-17 @ 00:40:00
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Tracy

claes undrar förresten vem ajg är... ;)

men aah alla verkar gå på blue man group...

2010-10-17 @ 00:41:42
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0