sömn

Vi har faktiskt fått sova en hel del i natt.
Kvällen började lite oplanerad strax efter 21 då vi alla däckade i soffan.
Vaknade förvånat runt 00 av hungriga bebisar.
Vaknade sedan ännu mer förvånad 04.40, drygt 4h efter jag senast lagt huvudet på kudden.
Så länge har jag inte fått sova i följd sen tjejerna låg på IVA, dvs. deras två först dygn.
La mig igen efter matning men sista morgon slummern blev kort eftersom Andreas klocka ringde 06. Han jobbar idag med, det var kris på TN.

Det är en tuff vecka med mycket skola, Andreas 2 dagars jobb och så flytten så denna nattsömn var väldigt välkommen!!
Tjejerna verkar vara lite småsjuka fortfarande. De har slutat snora men det är väldigt mycket gnäll. Igår i etuna var det så pass att jag gick ut från lektionen och gjorde Andreas sällskap. När vi blev två lyckades vi få båda att somna. Skönast för dem när de har de jobbigt. Saga har skrikit så mycket så hon är hes :( Annars är det mer gnäll än skrik. Förmiddagarna är värst. Misstänker att denna dag inte blir bättre än de senaste men jag har iaf sömn i kroppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0