Vardag

Sammanfattningvis var måndagen över förväntan. Jag hann till och med packa en hel flyttlåda efter mycket vilja och envishet. Bebisarna valde att sova varannan stund så klart, mindre än en halvtimme totalt som båda sov samtidigt så jag behövde inte känna mig ensam ;)

Skolan har sparkat i gång. Kändes lite sådär att lämna barnen och Andreas och knata in i skolan. Mest för Andreas skull. Det är lite väl tufft att ha båda själv men det gick förstås toppen för tvillingpappan :) Vem vet, en dag kanske han berättar själv om sina Etunapromenader med barnen ;)
Heldagarna som väntar framöver ser jag inte fram emot. Givetvis ses vi på lunchen, möts på rasten om de är i närheten och jag kan gå ut från föreläsnng om det kriser. Men ändå... =S
Jag hade aldrig kunnat åka från dem, är glad att de finns så nära!

Nu är de en hel vecka till nästa skoldag, skönt. Får se hur bra jag får till läsningen de här dagarna...Det blir ngt nytt att läsa parallellt med barnens krävande uppmärksamhet och skrik. Det är nya vardagen men det ska nog gå bra...!!

Svårt att skriva med en krälande och gnällande Saga i famen. Tjejerna är flörkylda och inte bara glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0