Kluckande skratt.

Jag var i vardagsrummet och samlade ihop tjejernas leksaker. Ganska menignslöst egentligen, jag och Andreas gör väl det en hundra gånger om dagen. Det ser bara så fint och städat ut så snabbt när man inte har leksaker över hela golvet...
Medan jag gjorde detta var tjejerna inne i sitt rum själva. Vi är inte alls klara där men det går åt rätt håll. Tjejerna gillar rummet. Vet inte om det är den skarpa rosa färgen som lockar för de har gillat rummet redan från början, innan det fanns någar barnsaker där inne. Medan jag plockar med saker i vardagsrummet hör jag hur de kluckar av skratt där inne. Sånt där härligt barnskratt som saknar slut. Det bara fortsätter och smittar nå otroligt. Smyger mig dit. Saga ligger på rygg med ett gosedjur på sig och Nova sitter precis vid henne och tittar på medan Saga leker och så skrattar de tillsammans. En vacker syn!!! <3
Jag har ett kort filmklipp på detta med en skakig kamera som iaf fångade en del. Om jag lär mig ska jag lägga ut filmen  här.

Kommentarer
Postat av: Tracy

du går in på youtube klippet å kopierar den del som heter typ bädda in eller nått sånt.. lååång lååång länk.. sen går du till ditt blogginlägg o klickar på ikonen som heter html, tror jag, bredvid bildikonen, tror jag ;)

sen kopierar du in din lååång länk och klickar på lägg upp eller spara eller vad den heter.. sen finns den där. men lägg upp länken innan du skriver text, för det brukar bli strul..

så, lägg upp tjejorna nu =)

2011-04-19 @ 23:25:10
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: C

Ah, ska prova!! Html ikonen har jag hittat, där har jag varit o pillat förr när jag gjort andra saker så borde lyckas. Men vi får se :P

2011-04-20 @ 08:23:08
Postat av: Anonym

Jag hittar inge bädda in :(

2011-04-20 @ 09:38:32
Postat av: alias anneli

Psst, vill se videon ;) . Så nyfiken & älskvärt med bebisars skratt... <3

2011-04-22 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0