Det går åt rätt håll!!

Nova hade 38,1 och 38,2 i feber i natt men det är mindre än igår på dagen.
Hon har velat sova på mig hela natten och helst har hon nog velat krypa in under min hud.
Livet är jobbigt och hon tittar så där hjälplöst på en med sin febriga blick och undrar vad som är fel. I morse tempade hon iaf under 38 och nu har vi inte ens kollat på några timmar och inte heller givit henne något febernedsättande. Hon känns svalare och är piggare som synes nedan.

Piller har lilltjejen blivit iproppad hela tiden. Jag som inbillade mig att jag inte skulle ge något alls första året ger alvedon, ipren och diazepam på löpande band. Hellre det än kramper och vi gör det efter råd från läkare.
Det går väl helt enkelt inte att bestämma sig innan för hur man ska agera och göra med sina barn. Situationer uppstår som gör att man får tänka om.

 



Nova har inte orkat leka ordentligt, detta är första gången sen hon blev sjuk.
Till bådas glädje :)




Från igår. Nova var lite piggare när vi gick men sen sköt febern i höjden igen.
Saga tyckte det var kul att komma ut =)

 

 

Knäppt med storlekar föresten. Bodysar som satt bra för mindre än en vecka sen går inte att knäppa idag. Helt sjukt!!!! Plötsligt minskade klädlagret rejält.




Kommentarer
Postat av: Minna

Samma här, de bruna byxorna lucas fick av er va lite stora/perfekta sist han hade dom, idag var dom små... krympt i tvätten eller lucas som vuxit? Tror på d sista haha

2011-02-10 @ 21:52:43
Postat av: C

Som tur är finns det fina kläder som ligger o väntar :) Men vi har lite av en klädkris faktiskt :/

2011-02-12 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0