Dagarna som gått ;)

Vi är friska nu. Så avlägset och främmande det kändes för en vecka sedan.
Fredagens tenta fick inte det upplägge som var planerat men med de förutsättningar som fanns är jag ändå nöjd med resultatet. Det kan gå vägen. Jag är långt ifrån säker, men det kan gå.

Lördag var examensdag. Gick upp klockan 06 och då sov minsann barnen sött när jag ändå behövde gå upp ;P Vi gick hemifrån redan innan 7.30 eftersom vi skulle lämna Saga hos mormor och morfar innan vi satte oss i bilen och åkte mot Eskilstuna. Andreas tyckte det var tillräckligt utmanande att ha en halvårsbebis i knäet i kyrkan under cermonin, han ville inte ha två :) Saga levde som en prinsessa utan konkurrerns av syrran och med både mormor och morfar för sig själv så hon var helt klart nöjd! Samtidigt såg nog Nova sig som en vinnare som ensam fick åka iväg med både mamma och pappa. Dessutom var det massa spännande människor som hälsade på henne!

I Eskilstuna var allt fint och perfekt. Tal, musik och lärare som bjöd på sig själva. Jag kände mig underklädd, framförallt i mina kängor men jag hade iaf inga trasiga strumpbyxor *haha*.
Fixade mig ju supertidigt på morgonen och orkade varken tänka eller bry mig. Brydde mig lite mer när jag skulle fram och hämta ros och diplom ;) Meeen äsch! Hade iaf ingen barnspya över mig vilket jag haft större delen av denna termin :)

Här hemma hade vi med hjälp lyckats få ihop en riktigt fin bjudning med massa gott trots sjukstugan som varit under veckan. Jag fick dessutom så fina presenter att jag nästan vill plugga 4,5 år till! =)

Igår tog hela familjen det superlugnt. Tror tjejerna var lyckliga över att vi inte gjorde något och alla fyra var samlade, friska. Vi har fått tillbaka våra pigga, glada och friska tjejer nu. Lagom till jag gick på mammaledighet och Andreas hoppade i arbetsbyxorna igen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att ni alla mår bra nu..Så underbart att bara vara mammaledig nu, antar att du känner lika :) Haha ja du ska vara glad att du slapp trasiga strumpbyxor...usch vilken ångest jag hade..;)

2011-01-17 @ 20:08:22
Postat av: Camilla

hehehe, ja så kan det gå när man vill vara fin :)

Väldigt skönt att vara mammaledig. Gick oväntat lätt att komma ned i varv. Trött är ajg däremot fortfarande.

Ses snart hoppas jag :)

KRAM

2011-01-18 @ 20:42:02
URL: http://fyrsamhet.blogg.se/
Postat av: Anna Wahlström

Hälsning från grannen på Åldermannavägen! Guud vad du presterar! Vilken otrolig prestation att ta examen som nybliven tvillingmamma!!!



Supergrattis!



Ni är två toppenföräldrar,kommer att följa Er på bloggen!//Anna

2011-01-26 @ 20:30:17
Postat av: Camilla

Heeej och TUSENTACK Anna. =)

2011-01-27 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0