Barnmat.

En sak som burkarna är helt överlägsna på är konsistensen.
Oftast får jag till det men ibland är det för torrt och andra gånger för löst.
Nestlé, Semper och Hipp....de lyckas alla gånger...





Kollade lite gamla matinlägg. 14e februari, ammar nästan inte alls längre.
Jag kan skriva samma sak nu. Ammar nästan inte alls längre meeeen det svårt att sluta helt ;P
Jag kommer kanske aldrig mer amma igen.
Andreas vill inte ha några fler bebisar och jag vet inte vad jag vill så det stannar nog vid två barn.
Har som egen amningsgräns 1år eller tidigare om tjejerna skulle bli "för medvetna" eller rent av säga "tutte".
Då blir det för konstigt för mig. Andra gör som de vill, så klart.
Sen februari har jag väl ammat en gång per dygn och barn. Slutade nästan kort efter 14e men så blev de sjuka och då är amning så bra. Tröst & mat i ett. Nu är det faktiskt inte ens varje dag längre så det är på gång nu. Både jag och tjejerna är redo och tar inte vi beslutet så sinar det nog snart så det inte ens går.

Nu kom Tette =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0