Tittut

Idag bubblade Nova ut ett ord till.
Tittut.
Jag skriver det här eftersom det visat sig vara svårt att komma ihåg...
Jag o Tette lekte med tjejer.



Förövrigt är vi kändisar på apoteket med fast det inte ens var ngn av de jag träffat mest.
Jag: Vill du ha mitt leg?
Kvinnan: Nej jag känner igen dig. Pratade föresten med din man precis, han ringde ang. den senaste licensen.

Kul att hon inte bara känner igen mig utan också håller reda på vem jag är gift med.




Ooooch vi mår bra. Alla fyra. Inga som helst tecken på anfall sen vi kom hem. Saga sover fortfarande mer än vanligt men det kan vi leva med ;P Beror sannolikt på retningen på hjärnan hon fick av rs och som försvinner av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0