Livstecken

Jag måste lära mig hur jag ska använda min tid. Min allmanacka ser ut som ett slagfält, utan att överdriva.
Tvärtrött idag vilken kan bero på en rolig helg rakt igenom. Haft superkul och mysigt med mässa, Ladies Night och födelsedagsfirande.
Sömn blev en bristvara men det var det värt! :)
 
Kan lite snabbt meddela att båda barnen mår bra och att inskolning på dagis går utmärkt!!
Har massor med bilder från allt möjligt att ladda upp.
Återkommer med text och bild.
 
Har lucnh nu men strax handledning.
Jättebra handledare men hur ska jag hålla mina blå öppna?


Bilder från mobilen i lördags.


Minna blir piffad i lounchen.


Efterbild på oss båda. Fria händer fick tjejen.
Vi är egentligen spralliga och glada.....


Efterbild 2


 Martin och Brolle


Martin, Brolle och Järvheden



Syster & Jag. Ganska lika ;P
Syns att jag tagit en löprunda runt globen och att det är i slutet av kvällen =P

De som inte fastnade på bild är: Mamma, Kicki, Barbro, Inger & Tracy.
Fotade mycket mindre än jag brukar eftersom jag inte hade med mig kamera.
Det var ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0