tröttmössa

Precis när man trodde att man faktiskt skulle få börja sova lite kom det som en blixt från klar himmel.
Vakna EN GÅNG I TIMMEN för att leta napp, lugna, gunga eller för den delen -mata.
Nova kan gå från sovläge till panikskrik på två nanosekunder.
Det är inte kul någon gång men det är ännu mindre roligt på natten.
Dessutom är hon jättesvår att få att somna efter ordinare matning.
Tidigare har jag haft förmånen att i princip bara lägga ned dem efter de tagit sista klunken.
Inte nu. Framförallt inte med Nova.
Det snurras och gnälls och snurras lite till. Ingen ro alls.
04.20 tittade jag på klockan då hade Nova precis blivit lugn och jag somnade bums. 05 gnälldes det igen.
Behöver knappast säga att jag är trött idag.....

Kommentarer
Postat av: alias anneli

Kan hon ha trånga örongångar? Sover hon gott/längre om du håller henne upprätt i din famn t ex, samt när du är ute och går om hon sitter lite upprätt med överkroppen? Vaknar hon gärna efter en stund, nästan jämt?

2010-11-20 @ 19:50:29
URL: http://anneli.webblogg.se/
Postat av: C

Ja är ju själv "öronvuxen" så det är ngt vi måste ha koll på! Funderar annars på mardrömmar faktiskt för detta är inte ngt som är varje natt. Hon var även lugnare natten efter när hon sov mellan mig och Andreas. Ja hann snabbare lägga en hand på henne när hon rörde sig oroligt vilket luggnande.

2010-11-22 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0