uppdatering igen

Vi är på rummet på q63 igen. Informationen fungerar inte alls men så länge kirurgerna gör ett bra jobb idag ska jag inte gnälla alltför högt...Nova är förstås trött men allt har gått som det ska. Hon sover nöjt i pappans famn. Saga stackarna är jättehungrug och har verkligen kommit i kläm pga deras dåliga planering. Kunde fått frukost om de bara informerat rätt. Nu kom de dessutom akuta fall, som det alltid kan göra, så tidigast operation 15. Vi försöker roa och söva henne om vartannat så hon inte tänker på hunger.... Hon har bl.a. träffat clowner och fick en ballong amsom hon nu vägrar släppa. :-) Att blogga från mobilen är inte kul alls.

Kommentarer
Postat av: MARIA

Hej finingar, härligt att det gick bra. Nu håller vi tummarna för att nästa snart blir gjord också. Förlåt jag har verkligen missat något, men jag måste fråga, vad är det de opererar nu?



Stor Stor kram till er alla.

Maria

2011-09-15 @ 14:31:11
Postat av: c

En port a cath. De e svårt att sticka tjejerna och intravenös kranpmedicin är ofta det enda som hjälper

2011-09-16 @ 11:03:27
Postat av: MARIA

OK, tack för info. Mina hjältar. Kram

2011-09-16 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0