Glada tjejer




Nu har jag lärt mig hur man lägger in filmer. Tack Tracy :)
Detta är inte filmen jag pratade om förut, den har inte kommit till datorn än....
Ni får denna istället. Jag stod och diskade och Andreas var i ett annat rum.
Vi både släppte det vi höll på med när Nova skrattade så vi trodde hon skulle tappa andan.
Hann till och med spela in en snutt och skrattet fortsatte även efter jag slutat filma.
Det är lite suddigt, smuts på linsen tror jag......men det räcker att höra :)


Kanske ska tillägga att det är Therese som är med på filmen med :)
Min kusin och barnens tant :)

Kommentarer
Postat av: tette

skrattar lika mycket nu som då



/tette

2011-05-09 @ 10:42:05
Postat av: virrigamorsan

Underbart!!!

Kram

2011-05-09 @ 11:08:51
Postat av: Tracy

vilken härlig film!

såna glada tjejer vill vi träffa när ni ska på fondueboden =)

2011-05-09 @ 13:45:13
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: c

Får ladda med ett gäng bollar för det tycks gå hem hos de här damerna :-)

2011-05-09 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0