Rädd.

Det är så svårt detta. Alla kan föda ett utvecklingsstört barn. Man tror inte att det ska hända en själv men man har det i bakhuvudet. Men när man föder ett friskt barn och har ett friskt barn första året känns det så fruktansvärt hårt att de ska tas ifrån en. Kramper/epilepsi känner jag flera som lever med och det skrämmer mig inte så länge den är hanterbar. Så länge det iaf finns en medicin.

Jag vill se mina barn växa upp. Åka till legoland, Astrid Lindgrens värld och visa dem hela världen. Se dem börja skolan, ta examen, bli kära, flytta hemifrån och skaffa egna barn. Det är ett naturligt led.
Jag är livrädd för att förlora mina hjärtan. Livrädd för att inte få se dem utvecklas, höra dem prata eller se dem gå. Livrädd för att det som de redan har lärt sig ska tas ifrån dem. Rädd för att jag inte vet vad som kommer att hända och rädd för att få veta.



/C

Kommentarer
Postat av: Minna

Kära Camilla <3

Jag är också rädd, chockad och otroligt ledsen. Men vi får inte glömma att oavsett kommer prinsessorna alltid att vara samma fina prinsessor, oavsett vad som händer. Jag håller tummarna att läkarna kommer med ett positivt besked på torsdag. Många kramar

2011-09-06 @ 07:25:24
Postat av: c

Klart de kommer! Inget jag ens tvivlar på. Min kärlek till dem kan inte minska.

Troligtvis får vi inte så mkt mer svar på torsdag, men kanske svar på när vi får svar ;-) och kunskap.

2011-09-06 @ 07:32:10
Postat av: Maria

Jag förstår din rädsla, jag känner den jag också.

jag håller alla tummar jag har för att ni ska få allt det som ni drömmer om.

2011-09-06 @ 10:30:19
Postat av: Solveig Hultgren

hej



Att du/ni är rädda är fullständigt normalt. era barn är unika i era ögon och det absolut bästa ni har. Era diamanter.Om det nu vill sig så illa att det är det värsta så kommer dom att bli mer unika i "läkarögon" oxå , världen över. Det kommer att testa fram mediciner som kommer att hjälpa er till att få tjejerna bra och ni ska få se dom växa upp till vackra flickor/tjejer/damer.

Detta är bara OM och självklart så blir svaret positivt.



Kram

2011-09-06 @ 12:57:46
Postat av: Tracy

tänker på er varje dag! <3 <3

2011-09-06 @ 21:18:23
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: Li

Tänker på er o hoppas på det bästa, men oavsett va har ni 2 små underbara prinsessor! <3

2011-09-07 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0