Vi mår bra!

Ikväll har vi varit på en supermysig middag! Tjejerna skötte sig exemplariskt men så fanns det också, förutom fyra extra famnar, en väldigt vacker och rolig kristallampa att leka med. Alla barn borde få kristallampa att leka med, det borde vara varje barns rättighet...


Friska har vi varit sen flera dagar tillbaka och inget krampande! Nu håller vi tummarna för att det är färdigryckt och slut på sjukdomar för det här året iaf!
EEG:t i torsdags gick mycket bra. Det var Novas tredje och Sagas andra men tidigare har de gjort det i samband med akutbesök. Nu hade vi en bokad tid. Alla hejade på Andreas som varit den som gjort EEG med båda tjejerna förut. Det var lite samma sak när han kom till akuten i måndags, alla (ja, alla) kommenterade att "du har varit här förut". Det är väl ungefär lika normalt som att vi är tjenis med ambualnspersonalen i norrort. =/ Jag tror kanske även att man kommer ihåg Andreas extra bra eftersom (tror jag med mina fördomar) mammor oftare kommer in än pappor. Dessutom har vi tvillingar och kommit in med båda vid olika tillfällen men för samma problem. Utmärkande på flera sätt, gissar jag.
Svaret på EEG:t får vi först den 25e då vi ska träffa en läkare. Det känns långt dit.


Båda hjärtana sover sött. Den ene i sin säng och den andra i mitt knä. Ska ta och krypa till kojs själv med. Varje minut de sover på natten och inte jag är bortkastad chans till sömn...



 

Saga har valt bok själv.

 Kolla in Sagas valk på låret :D
Kan iof bero på lite försmå strumpbyxor med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0