kramp, minns ej vilken i ordningen

Nio personer i rummet och alla står runt min dotter. Läkaren var lite efter de andra men det fattade inte vi för ena syrran agerade som en läkare, i positiv mening ska kanske tilläggas. Inga övertramp, bara jättebra.
Det är verkligen skillnad på syrrorna fast de står samma titel på brickan, hoppas det skiljer sig i lönekuvertet iaf.

Uppgivenheten ligger i rummet. Nu var det Nova igen. Jag har knappt sovit eftersom jag halft vakade på Saga. Det var ju Saga som var dålig och Nova nästan frisk. Värdelöst. Dessutom har vi just kommit på att man får en timme till i natt. Det önskas inte när man är på sjukhus. Inte alls!
Sen skrev jag mer men blogg.se ville inte ha med det och precis nu somna båda och rummet blev gnällfritt så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0