Det rullar på.

Det artar sig allt mer och vi börjar väl få ordning på tillvaron.
Iaf ibland känns det så...
Andra dagar blir allt pannkaka.
Vi är väl fortfarande rätt ostrukturerade och virriga.
Undrar om inte just detta är ett fenomen som kommer bli kvar. =P
En natt fick vi sova i nästan åtta timmar mellan 23-09. Det var helt underbart!
Jag hade nästan glömt hur skönt det var att vara pigg.

På tisdag sparkar skolan igång och jag ska jaga rätt på de sista 15hp som fattas för min Socionomexamen. Hela lilla familjen Majunie kommer åka till Eskilstuna :)
Vi får se hur det går att plugga men jag ska göra mitt bästa och har bra stöd.

Innan skolan drar igång ska vi dock ha namngivningscermoni för våra små.
Det blev verkligen allt på en gång för oss. Vi hade inte riktigt räknat med att det skulle bli flytt mitt i allt.
Cermoin som är imorgon är ingen stor grej. Vi bjöd inte alla vänner som vi tänkte först utan håller det litet och intimt. Så litet det kan bli när bara kärnfamiljen blir ett ganska stort antal ;)

Håll tummarna för att det inte regnar på oss imoron!
Vi tänkte nämligen vara utomhus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0