Hörselscreening

Alla fyra öron är precis som de ska vara!! Så skönt så.Tjejerna var knäpptysta så det gick väldigt fort, ungefär en kvart från att vi gick ur bilen och sen satte oss igen. Synd bara att vi lagt i parkeringstid för betydligt mer...

Frågan är om inte mammas o pappas öron borde ha kollats istället efter gårdagen...Vi hade en mardrömsdag lik de två mardrömsnätter som var för ett par veckor sedan. Då undrade vi varför inte sådant kunde inträffa på dagen istället men det var inte så roligt på dagen heller kan jag meddela. Jag har fortfarande ont i öronen.
Förutom att de har mkt gaser har vi nog hittat en syndabock. Dominikanskt kaffe. :S
Så inge mer sådant nu!!
I natt fick vi sova bra!! Men man är trött o sliten efter gårdagen. Den var verkligen hemsk och slutade med att jag satt i soffan och bara lät tårarna rinna. Helt slut! Just då var jag ensam med båda och de tog riktigt höga toner, helt otröstliga. Bästa lösningen blev att amma Nova ståendes och rullade Saga i vagnen fram och tillbaka.

Så idag orkar jag egentligen inte riktigt göra ngt eller ta mig någonstans alls men samtidigt kan man ju inte sluta leva och stänga in sig. Hade tänkt rulla mot landet idag men vädret e för trist. Istället kommer tjejernas blivande fadder Minna snart och gör oss sällskap! Då tar Andreas med sig en av barnen till Faster Nettan. Tänk att bara ha ETT barn en stund :P och dessutom få tid med Minna UTAN Andreas =D
Hihii.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Minna

D va såå mysigt igår gumman! Får vi göra om snart, ses kanske på tisdAG... å självklart glömde jag påsen :P haha! Kram <3

2010-08-01 @ 09:12:43
Postat av: Camilla

Du får klara sig utan järn och kjolar ;) Hoppas du får de härligt på landet. MASSA KRAMAR!!

2010-08-01 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0