Om jag bara vetat...

...att det var Peter Lemarc tjejerna ville lyssna på.
Då hade jag satt på skivan för länge sen.
Framförallt i natt då både jag och Andreas i omgångar var vakna många timmar med en olycklig bebis. Jag sa till fröken att jag ville reklamera henne men hon gjorde ingen större notis av saken.

Lyssnade på lemarcologi på förlossningen.
Ska testa om de gillar mer musik från precis i slutet av graviditeten.
Slash, Winnerbäck, Nationalteatern och Grega varvades.
Och Kents utan dina andetag.
+ lemarc.

Kommentarer
Postat av: Magnus Alpadie

Det är ju bra smak tjejorna har. Peter LeMarc e ju bra. Speciellt lemarcologi. Fråga pappa andreas bara :-D //KusinFarbror Magnus

2010-07-14 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0