Planering

Det är tydligen snart augusti. För oss är tiden flytande. Dag och natt, veckodag och helg.
Vi har tänkt oss dop i augusti men jag antar att man bör skicka ut inbjudan först...
Grejen är ju att vi inte ens helt bestämt om vi ska ha dop eller namngivningscermoni.
Dop är enklare och jag har hela tiden velat haft det.
Samtidigt lockar namngivnignscermoni men hur administrerar man ihop en sådan?
Nästa problem är antalet gäster.
Vi satte oss och spånade på en lista och det drog iväg ordentligt.
Helst vill vi ha litet och intimt men det verkar svårt.
Jag börjar förstå varför man enbart bjuder exempelvis släkt.
Slipper man göra urval bland vännerna iaf.

Man är ganska trött och sliten och att styra upp ett större dop/cermoni är inte jättelockande.
Men jag vill att alla ska komma som vi skrivit upp på listan....
Jobbigt!!

Kommentarer
Postat av: A

Du har ju redan valt gudföräldrar så då måste ju ett dop vara med ;) kul å höra att ni är utskrivna nu! Kramar

2010-07-26 @ 19:32:43
Postat av: Linda

Ja mig behöver ni ju inte räkna med iaf ;) vilket är både bra och dåligt kanske .. hm .. i alla fall .. snart ses vi :D Kraamar

2010-07-26 @ 21:47:21
Postat av: C

A: "Gudföräldrar" kan snabbt omvandlas till "fadder" ;P kraaam



L: Bara dåligt är det! ;) Ses imorgon!!!



2010-07-27 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0