Hemma igen

Pappatankar är tillbaka, men i helgen har det varit pappatankad. Var i sälen med jobbet som alltd vecka 12. Innan dess var jag i Örnsköldsvik eller rättare sagt, jag var och jobbade i Bjästa. Ingen visste vad Bjästa var fram till förra veckan och nu vet alla vad det är.
Det är ju väldigt typiskt att vi ska ha så många jobb utanför Stockholm. Så här många jobb utanför sthlm har vi aldrig haft samtidigt förut.
Jag har slutat packa upp min necessär, det känns bara onödigt att packa upp och ner hela tiden.
Hade de här jobben varit i höstas så hade allt varit lugnt, nu vill jag ju vara hemma.
Men nu ska jag ingenstans förrän tidigast nästa vecka och det är sweet.

Så denna vecka ska jag bara vara hemma efter jobbet varje dag och bara njuta med Doris.


En ny magbild för vecka 20 måste vi ju bjuda på!



Är inte helt van och bekväm med den storlek som det blivit, det kom så plötsligt.
Kanske ska åtgärda det...

Kommentarer
Postat av: minna

Haha... är du säker på att det bara var två Andreas? haha ;)

2010-03-29 @ 08:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0