Babysim, vilken succé!!

Vi köpte badbyxor till tjejerna på Underbarabarn mässan. Den minsta storleken de hade där. Igår provade vi dem, för stora. Hoppsan. Babysimmet började idag och igår firade vi Simons 13års dag och nattvandrade i Runby. Ingen tid att handla badbyxor. Andreas stressade istället iväg till barnenshus öppning i morse och som tur var hade de två par hemma i en annan modell. Undra vad vi gjort annars...

Nova bajsade i bilen på väg till simmet så hennes bajsblöja byttes i det trånga omklädningsrummet bland massa andra föräldrar och barn men det gick bra. Var iaf inte orolig över att hon skulle få för sig att bajsa under simmet. De nya badbyxorna visade sig nämligen även de vara något stora för våra små tjejer men ingen olycka i bassängen ;) Nu har vi iaf badbyxor så det räcker en tid framöver...


Förvirringen är konstant total och det är inte många tankar som går rätt. Badet var en riktig succé iaf så väl värt pengar och tid. Längtar till nästa lördag, det är så härligt att se dem så glada när man gör saker tillsammans. Efteråt dundrade vi till mina föräldrar för att jag måste skriva tenta så jag kan gå undan än stund. Det går sådär. Jag mår inte alls bra och har varit risig sen i onsdag. Försöker verkligen ignorera och köra på men det funkar inte. Jag vill bara lägga mig ned och försvinna en stund. Ska bara amma, gosa, leka, göra samtalsanalys, läsa, skriva och städa lite först.
Man blir inte uttråkad iaf...


Kommentarer
Postat av: Minna

stärkekramar

2010-10-24 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0