Uppe med tuppen

Jag har en onödigt pigg bebis. Vad gör man en lördagmorgon när man absolut inte behöver vara uppe?
Tror jag varit vaken sen halv sex men jag kan hitta på det, man tappar tid och rum i mörkret :)
Jag och Nova lämnade iaf sovrummt för någon halvtimme sedan. Jag hade nog fått damen att sova om inte Saga haft sina stora blå öppna och låg och tokprata med sin pappa. De väckte både mig och Nova ur vår dvala så nu blir det frukost för oss två

Vi la oss löjligt tidigt igår så har sammanlagt hunnit få en hel del timmar i natt men det är aldrig tillräckligt ;) Det blir fortfarande en hel del vakna-somna varje natt. Inte bara för matning utan gnäll/skrik med.
Vi misstänker att tänderna är på g.

Var så fruktansvärt trött igår, psykiskt trött. Aldrig varit så glad över att en kurs är slut. Nu är förvisso tentan kvar men inga resor och tentan rör bara mig. Efter tentan är inne och jag väl fått mitt Godkänt, oavsett om det blir nu (klart det ska bli!!!) eller vid en omtenta i december kommer jag säkert säga att det var värt det. Nu mitt uppe i allt är jag mer tveksam om det var det. Jag ångrar inte mitt val att plugga de sista kurserna, det är skönt att det ur världen, men priset var mycket högre än jag hade trott.

Nu blir det 5-6 veckor av riktig livskvalité, mammaledighet!
Jag och mina älskade tjejer. En världsbäst trio!!
<3

Kommentarer
Postat av: Tracy

så stark du är kusin! men det är ju skönt att du har nått så underbart att se fram emot =)

kram

2010-10-30 @ 22:43:25
URL: http://lillavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0