Kampanj!

Nu har du chans att bli ägare till en helt egen 3-månaders bebis.

Hon är liten, söt och ibland även tyst. Kommer med alla tillbehör så som blöjor och kläder.

Och detta är inte allt, slår du till nu får du inte bara en utan två bebisar.

Ja, du hörde rätt! Två stycken, dvs dubbelt upp.

Dubbelt så mycket, dubbelt så sött och hälften så tyst.

Så ring nu och bli ägare till två små bebisar som fungerar strålande vidd raggning (enbart av kvinnlig sort).

 

 

SLÅ TILL NU NU NU!



ej retur eller öppet köp.

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tar dom <3

2010-09-24 @ 14:39:28
Postat av: Ang

Går det bra med byte? Jag har en 18-månaders med två års trots! Världens snällaste så länge inte mamma visar sig, visar mamma sig är det bara gråt å gnäll och drygskåp ;) men annars är hon go, äter själv, går och "pratar" :)

2010-09-24 @ 19:57:11
Postat av: Li

Jag byter gärna min 20 månaders mot era små! ;)

2010-09-25 @ 16:40:29
Postat av: Tracy

jag tar dem! mamma och jag kan dela ;) hon får den griniga och jag den gosiga.. sen kan vi byta vid praktiska tidpunkter..

2010-09-25 @ 16:44:19
URL: http://lillavarg.blogg.se/
Postat av: tette

Jag tar dom !

Inga problem =)



2010-09-25 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0