Jag behöver semester från de jag älskar mest.

Idag missade jag mina barns första tandläkarbesök. Sanningen är väl den att det egentligen var igår jag missade det. Tydligen är det inte 5 juli idag. Stenkoll på tiden men hade skrivit fel i allmanackan. Hjälper inte mycket att ha koll på tiden då. De som känner mig vet att jag aldrig missar ett möte och aldrig är sen. Inte riktigt samma koll just nu :/

För att få ringa någorlunda ostört till folktandvården mutar jag barnen med majskrokar. De mumsar glatt när jag ringer. Efter jag lagt på möts jag av detta:






Kommentarer
Postat av: alias anneli

Oj! Men gush så gulligt ändå :)

2011-07-06 @ 17:14:27
URL: http://anneli.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så här några timmar senare kan jag väl iof se det komiska i bilden :-P

2011-07-06 @ 21:06:53
Postat av: anneli

& det kommer att hända flera dråpliga saker ;) . Jag lovar. Var glad att ingen av dem lyckades öppna ketchupen, hehe. Ännu..

2011-07-06 @ 22:14:08
Postat av: Anonym

Hade de förstått vilket kladd man kan åstadkomma m ketchup hade de antagligen lyckats :-P

2011-07-08 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0