En fantastisk kväll.

Igår firande jag och Andreas 11 år av kärlek.
I examenspresent fick jag en middag på fondueboden ink BARNVAKT.
Det passade vi på att använda igår :)

Underbar mat!!! Rekommenderar detta ställe varmt. Personalen var dessutom jättebra!!
Supermysig att sitta och doppa biff och annat köttigt och grönsaksaktigt i fondun tillsammans. Vinet var också perfekt. Vi skippade ostfonduen till förrätt och tur var det för annars hade jag inte haft plats för tobleronefonduen till efterrätt :D Sååå gott att doppa bananer, annanas, melon mm.
Sen hade vi skjuts dit och hem av Claes medan Inger, Tracy och Tanya roade våra små. Kändes tryggt och bra!! <3
Ganska kul med och komma hem och inse att all disk man lämnat hoppat in i diskmaskinen av sig själv :D


Lite sega idag för tjejerna förstår inte det där med lördagssovmorgon när man varit uppe sent ;)
Har iaf varit på Wayens och träffat Sofie och hennes tvillingar. Det var så länge sen så saknat dem. Sofie har börjat jobba så blir inte lika mycket häng längre. Vi tog upp ett ganska stort utrymme med två tvillingvagnar och fyra barn som röjde, åt majskrokar och rymde ;D
Ikväll är det fotboll. Jag kommer mysa i soffan hemma och kolla matchen och Andreas kommer vara på sportbaren här i Väsby.
Imorgon blir det packa och handla för vi åker till Sundsta och är borta ca två veckor. Det är dags att bygga hus, vi har ju blivit fler och får inte plats längre :)




Amadeus, Nova & Saga. Tre av fyra på en halvkass bild i skum vinkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0